NY BLOGG

Vem hade trott att jag inte skulle stå ut med blogg.se ens ett år? Har suttit i princip hela kvällen och försökt fixa till en snygg design men det går ju bara inte. Blir också såå frustrerad på att det inte går att ändra typ något alls på designmallarna som kostar? Logiken där alltså.
 
Så nu har jag alltså flyttat över bloggen till nouw.com. Har haft lite blandade åsikter om den portalen, men när jag såg designredigeringsverktygen så föll jag pladask. Så smidigt! De enda minusen jag märkt med nouw är att jag tycker namnet är så otroligt fult, haha, och att bloggaddressen inte känns lika personlig (nouw.com/jenniblomqvist vs. jenniblomqvist.blogg.se, ni kanske inte märker någon skillnad men jag tycker den senare känns mer personlig) och det största minuset av dem alla: de som inte är medlemmar på nouw kan inte gilla inläggen. Varför är det så? Så värdelöst enligt mig.
 
Men nu har jag alltså bytt. Jag har importerat de flesta av mina gamla inlägg men alla gick inte av någon orsak? 
Från och med nu hittar ni mig på nouw.com/jenniblomqvist.
 
Hoppas ni fortsätter följa mig på min nya blogg ♥
 
 
1
Eleonora Adriana ♥

Länken funka inte för mig :(

Svar: Oj! Tack för kommentaren, ska fixa till det direkt!
Jenni Blomqvist